Acer TravelMate 2413 rozbiórka :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Fri, 27 Apr 2012 19:07:54 +0200

Cześć
Usiłuję wymienić procek w tym lapku. Dziś odkręciłem wszystkie śrubki od
spodu, wyjąłem baterię i dysk po czym próbowałem rozdzielić połówki
obudowy, począwszy od przodu. Puściło na jakiś centymetr a potem stop.
Wąska listwa z przodu, z diodkami i gniazdkami nie chce puścić (ta pokazana
na prawej stronie instrukcji: http://www.voila.pl/279/o2coy/?1) Jest
zapewne związana trwale z płytą ale nie wiem jak ją oddzielić od góry. A
może to trzeba zupełnie inaczej podejść? Ma tu ktoś doświadczenie i
podpowie JTZ?

--
Jacek