Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 26 Apr 2012 17:14:16 +0200

W dniu 26.04.2012 16:02, Q pisze:

> Niemozliwe, zeby siec (siec host-gosc, czyli nie jakis tam 100Mbit/s
> czy 1Gbit/s, bo tam nie ma takich ograniczen) spowalniala dysk.

MoĹźliwe moĹźliwe.

W b. podobnym przypadku, tj. apache+php postawiony na virtualboksie,
dowiedziałem się że moja aplikacja includuje zylion plików za każdym
żądaniem strony. A dowiedziałem się, bo każde include (ze shared folder)
trwało około 1ms.

Efekt nieistniejący na serwowaniu z lokalnego dysku virtualboksa.

p. m.