Linux compiz grafika

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 10:09:24 +0000 (UTC)

Mam takie zlecenie - zrobić gościowi stację roboczą pod linuxa z KDE. Używany
ten komp ma być do ogólnie pojętej pracy biurowej, jak najtańszy, ale żeby
sprawnie chodziły na nim bajery compiza - kostka pulpitu, takie tam wodotryski
- czyli grafika ma sprawnie obsługiwać OpenGL. Dostałem od klienta płytę z
procesorem - chipset Intela P865 i P4 Northwood 3GHz. Ma być możliwie
najtaniej i najsprawniej. Myślę tez że dobrze, aby grafa miała pasywne
chłodzenie bo podejrzewam, że jak mu będzie coś wyło albo grzechotało to się
zgłosi :) Mój pierwszy typ to GeForce 6200 by PNY z pasywnym - cena ok 170
złotych (nowa, z gwarancją). Może być? Jakieś inne typy?

Z góry dzięki za sugestie.