NTG usenews

Autor: p 47 <karolakowie1_at_wp.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 19:43:41 +0200

Wiem, ze to nie ta grupa, ale nie wiem, gdzie znaleźć odpowiednią, a tutaj
bywają czytelnicy kompetentni także w moim problemie.
Otóż od kilku dni nie docierają do mnie żadne posty wysyłane na grupę
dyskusyjną pl.misc.militaria.
Próbowałem je sciągać (czytnik OE) z kilku serwerów, m.in.
news.neostrada.pl, news. icm.edu.pl itp.
Co dziwne moje posty wysyłane za pośrednictwem tych serwerów dochodzą tj. są
widoczne, jesli wchodzę na w/w grupę dyskusyjną za pomocą którejś z
prowadzących tę grupę stron www. Inni uczestnicy tej grupy dyskusyjnej widzą
nowe posty na serwerach, które ja bez powodzenia wyprobówuję, chociaz
niektórzy raportują o plotkach o problemach.
Inne grupy dyskusyjne na tych samych serwerach działają bezproblemowo.
Co może byc przyczyną tych zakłóceń i jak im przeciwdziałać?

--
http://twitter.com/#!/komorowskiPL