Re: winXP na ssd

Autor: <news>
Data: Wed, 25 Apr 2012 19:36:42 +0200

Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:
> Może poprzednikowi chodziło o to, że wykorzystując ramdysk w 100%
> (wydajność) obciążenie procesora jest większe niż w przypadku dysku
> HDD/SSD, tyle że ram ma wielokrotnie większa przepustowość. Innymi
> słowy przy transferach na poziomie SSD różnica pomijalna, jeżeli zaś
> coÅ› jest 10x szybsze, to i 10x szybciej skonczy operacje odczyt/zapis,
> także nawet jak wygeneruje pik obciazenia CPU nie bedzie
> to specjalnie zauwazone.

Nie nie, operacje kopiowania/kasowania do ramdysku nie wiedzieć czemu
strasznie obciążają procesor!
Na dodatek obciążenie to wcale nie ustaje zaraz po ustaniu
kopiowania/kasowania ale trwa jeszcze długo po tym opadając powoli,
strasznie to dziwne, czyżby to był efekt kiepskiego darmowego sterownika
ramdysku?
Nie za bardzo wiem jak sprawdzić efekt kopiowania do samego RAMu bo bym
porównał, ale kopiowanie na dysku twardym prawie nie obciąża procesora a to
minimalne obciążenie ustaje natychmiast po zakończeniu kopiowania.
W każdym razie ciekawa zagwozdka.