Re: Producent notebooka

Autor: PiteR <email_at_fauszywy.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 10:04:50 +0200

Wojciech "Spook" Sura pisze tak:

> Samsung zawsze zajmował się produkcją telewizorów

a Siemens zawsze zajmował się produkcją lokomotyw więc robi
beznadziejne pralki;)

w Toshiba pracowałem więc ich nie lubię z urzędu i nie będę komentował.

Co można domniemywać. Sony, Samsung, doświadczony producent elektroniki
to i laptopa porządnie polutuje. Chyba o to chodzi żeby kulki pod
scalakami nie odkleiły się od ciepła?

Samsung N130 cichy netbook, Samsung SGH-J200 genialnie przyjazny i
logiczny telefon, który niezliczoną ilośc razy zaliczył glebę i dalej
działa. Samsung UE40C5000, UE40D5000, UE37C6000, UE32D5000 dość fajne
telewizory. Jak na razie pracują.

Asus - zrobi laptopa i dopieści
HP - wielki minus za wmuszanie Visty swego czasu i brak sterów pod xp
Acer - zrobić jak najtaniej, nie bierzemy pod uwagę.

> Czym więc kierować się podczas wyboru producenta notebooka?

Sam bym kupił Samsung lub Asus. Chyba nie psują się tak często żeby nie
wytrzymały 4 lat kiedy już je znielubimy za starość?

Sony kupiłbym, jakbym miał trochę więcej zbędnej $ do wywalenia ;)

--
Piter