Re: strach juz zagladac do gazet i portali ...

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 04:00:18 +0200

Użytkownik "Maciek" <maciek_at_nospam.pl> napisał w wiadomości
> No jak nie jak tak. Wprawdzie nie netbook, tylko iPad i nie dla
> pierwszoklasistów, tylko dla posłów, ale reszta się zgadza :->

A w międzyczasie pominęliśmy "PECETY pod STRZECHY".

Pieniądz jest źródłem wszelkiego zła.
Nie jestem moherem wierzacym w 666 Szatana,
ale dewiza "po nas choćby potop" jest bliska wielu niewierzącym w potop
politykom.
Kolejna afera z okazji informatyzacji ZUSu czy jakiegoś tam przez
znajomków.
Kolejna afera o brak dróg na Euro.
Kolejna afera o brak nowych dowodów osobistych.
LUDZIE! My nawet poważnego kryzysu finansowego nie umiemy zorganizować!!!

Feromon