Re: Jak odpalić skaner na dalsze odległości?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 24 Apr 2012 19:46:57 +0200

On 2012-04-24 18:49, PH wrote:

> Gwoli ścisłości, hub pasywny jest również "aktywny" jeśli chodzi o
> regenerację sygnału na magistrali. Problematyczny skaner ma osobne
> zasilanie, więc hub pasywny będzie wystarczający.
> Tak na chłopski rozum, to repeater USB to pewnie hub pasywny z jednym
> wyjściem :).

Jest jeszcze jedna opcja - podłączyć router z WiFi i portem USB, który
da się współdzielić.

a) zyskujesz mozliwośc podpięcia skanera pod dowolny komputer w sieci
b) lokalizacja praktycznie dowolna

Finalnie taką konfiguracje warto przetestować, bo nie ogranicza się
tylko i wyłącznie do sprzetu ale także do oprogramowania emulującego
port USB. do D-Link'a podłączałem swego czasu drukarke fiskalną. Z tego
względu, iż d-linki drogie, być może warto sprawdzić TP-Linka.