Re: Asrock 970 Extreme 3 - problem z montażem

Autor: Waldek M. <wm_at_localhost.localdomain>
Data: Sat, 21 Apr 2012 19:23:51 +0200

Dnia Sat, 21 Apr 2012 17:11:22 +0200, Waldek M. napisał(a):
[...]
> Problem polega na tym, że po przykręceniu płyty do obudowy (na kołkach
> dystansowych, metalowych), płyta nie startuje (zero reakcji, brak
> dźwięków, wentylatory martwe). Po wyjęciu i zmontowaniu
> "na pająka" - startuje. W obudowie, po przykręceniu kilku śrub - znowu
> zamiera.

Update: błąd polegał na włożeniu podkładek nie *pod* kołki
dystansowe a pod śrubki. Te nie stykały się z metalizowanymi
kółkami na płycie, więc też jej nie uziemiały.
Poprawione. Ale nadal bieda - płyta startuje, zero obrazu.
Karta graficzna (zewnętrzna) na pewno sprawna - sprawdzone.
Nie ma żadnego "bip",

To, co jest nietypowe, to mam za krótki 8-pin ATX z zasilacza,
więc użyłem przejściówki molex - 4 pin. Wg opisu płyty, można
ją z 4 pin też zasilać.

Jakieś pomysły?

Waldek