Re: Potrzebny Switch/hub ale WiFi na 4 xLAN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 20 Apr 2012 19:44:24 +0200

"Irokez" napisał:

> Pomieszczenia dalej stoi sobie router WiFi który dostarcza internet dla
> laptopa.
> Chciałbym teraz podłaczyć do internetu telewizor, BluRay i N'kę ale
> wszystko to ma wyjście kablowe.
> Kabla nie ma za bardzo jak pociągnąć, więc logicznym jest zastosowanie
> "czegoś" takiego jak switch 4-ro portowy, ale na wejściu zamiast LAN ma
> być WiFi.
> Znalazłem, że Linksys robi takie coś, nazwał to "most", model WES610N.
> Tylko troszkę dużo kosztuje.
> http://homestore.cisco.pl/store/ciscoeu/pl_PL/pd/productID.236650200

> [...]

Bo to ma być AP z trybem "bridge". Np. coś takiego
http://www.komputronik.pl/product/138463/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/TP_Link_punkt_dostepowy_150Mb-s_TL_WA701ND.html
chociaż ten tryb N z jedną antenką to taki sobie, więc lepiej trochę
dołożyć:
http://www.komputronik.pl/product/138466/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/TP_Link_punkt_dostepowy_300Mb-s_TL_WA801ND.html
Ja już prawie takie coś kupiłem, ale w ostatniej chwili przypomniałem sobie
o kurzącym się w kącie netbooku, który wraz z Windą XP znakomicie sobie
radzi w charakterze mostu - Wi-Fi wlata, skrętką wylata ;-)

JoteR