Re: Jak odpalić skaner na dalsze odległości?

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri, 20 Apr 2012 09:20:42 +0200

> Fakt- najtańsza chińszczyzna ma "zero przecinek nic" mm2 przekroju
> przewodów. Porządny kabel USB powinien wystarczyć- 2 m to odległość
> całkowicie zgodna ze specyfikacją. Dla całkowitej pewności (jak mawiała
> zakonnica naciągając prezerwatywę na gromnicę) można użyć kabla
> USB3.

W jednym miejscu mam kserokopiarkę podłączoną jako drukarkę za pomocą
najtańszego przewodu usb2 - 3 metry, plus oryginalny kabelek daje to
prawie 5 metrów długości, podłączałem to bez nadziei na to że
zadziała... O dziwo zadziałało i od 7 lat wciąż działa bez żadnych
problemów. Czytniki laserowe na usb2, gdy jest to od święta potrzebne,
podłączam czasem przez dwa przedłużacze co razem z kablem czytnika daje
prawie 5 metrów, zero problemów (mimo że w czytniku jest jakiś mechanizm
+ emiter światła), natomiast pendrive nie chce zaskoczyć na takim samym
przedłużaczu 1.5m... Widać sporo zależy także od sprzętu.