Re: Jak odpalić skaner na dalsze odległości?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 20 Apr 2012 02:44:46 +0200

W dniu 2012-04-19 20:02, JoteR pisze:

> Linuks prawda.

        Co ma piernik do wiatraka? JakiÅ› uraz?

> Czajnik elektryczny ma znacznie krótszy kabelek, a
> jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, że nie da się go wraz ze stolikiem
> ustawić tuż przy gniazdku. Najwyżej się przemeblowywuje biuro - koszty
> nieważne, czajnik musi być. Więc wytłumacz Paniom, że skaner to taki
> większy czajnik - przesuńcie biurko, przestawcie komputer, zdemontujcie
> ściankę. Bo wiesz, aktywny hub USB potrzebuje zasilania, a z gniazdkami
> pewnie też nie za różowo - komputer, monitor, lampka, skaner, smartfon,
> czajnik a miejsc w przedłużaczu w porywach 6...

        Czyli chyba uraz. Pracujesz w administracji publicznej czy co?
Po kolejnym wywaleniu sieci i przestoju na parę h z powodu podłączenia
czajnika elektrycznego do zasilania strukturalnego wszyscy pracownicy
dostali informację, że kto podłączy to badziewie do okablowania dla
komputerów i wywali zasilanie wylatuje z pracy. Pomogło jak ręką odjął.
Ale administracja itp. rządzi się innymi prawami, co widać w codziennych
kontaktach z nią (na szczęście nie cała).

--
/MB