Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Thu, 19 Apr 2012 19:25:48 +0200

> Mówimy o odbiorcy końcowym który zgodnie z ustawą mając wymieniony
> produkt ma od nowa 24 miesiÄ…ce

Na pewno dalej tak jest? Ostatnio dostałem na gwarancji wymienione na
nowe 2 elektronarzędzia i urządzenie AGD w 3 różnych sklepach i na
wszystkie gwarancja została ta sama tylko z wpisem, że dokonano wymiany.
Na moje zapytanie czy tak jest zgodnie z prawem uzyskałem odpowiedź, że
teraz wymiana nie powoduje rozpoczęcia nowej gwarancji.