Re: Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Wed, 18 Apr 2012 18:59:40 +0200

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał:

> Zgadzam się, to jest szczyt niekompetencji. Najwolniejszy P2 był 233MHz,
> a P3 zaczynały się chyba od 450MHz.

Jasne. Szczyt. Tylko braku polotu. To chyba jasne, że żartowałem nie
wnikając w historię procesorów. Chodzi o to, że jak odpowiedzieć nie mając
danych? Ja niegdyś pracowałem w biurze na Celeronie 266 i dysku 2 GB. Miałem
pakiet Office 97 i nie narzekałem na wydajność. Teraz jednak jeśli ta praca
miałaby polegać na jakimś projektowaniu CAD CAM to i najszybszy sprzęt nie
zaszkodzi.

Remek