Re: dziwny problem z modemem Aero2

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Wed, 18 Apr 2012 06:28:29 -0700 (PDT)

On 17 Kwi, 14:58, Jan <kwl..._at_gmail.com> wrote:

> No to super, dzięki za informacje. Jeśli ten szybszy Internet będzie
> działał na tych dotychczasowych kartach SIM to będzie milusio i nie
> trzeba będzie się trudzić ponownie z wypełnianiem, kserowaniem,
> wysyłaniem itd. Ja nie mam drukarki, będę musiał jej poszukać gdzieś w
> pobliżu.
> Btw. zanim wkleiłeś info, też pomyślałem że LTE mogą dać do używania
> wkrótce-niebawem, gdyż wyczytałem na ich stronie:
>
> http://www.aero2.pl/oaero2.html
>
> Pozdrawiam.

No i dzięki WAM, karta SIM zamówiona. Zapłaciłem, wydrukowałem,
podpisałem, skserowałem, jutro wysyłałam do nich - do Warszawy. Za
jakiś miesiąc ją dostanę więc powinna być - zgodnie z tym co
napisaliście - prędkość 512 kb....
Ps. chodzi mi po głowie zamówić na pozostałych dorosłych domowników
takie karty SIM, ale musiałbym zainwestować w dodatkowe modemy to raz,
a dwa soft od Microsoftu (Win XP SP3) nie obsłuży mi chyba tego....?
Ps2. Za kilka miesięcy/kilka lat standard LTE powinien być powszechnie
obowiązujący więc może wtedy jakość korzystania się poprawi....?
Pozdrawiam.