Re: Acer Aspire 3000 i WiFi

Autor: zoz <rachuba_at_zoz-piaseczno.com.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 13:54:55 +0200

> Czy ktoś wie i podzieli się wiedzą jak do lapka jak w temacie zamontować
> _antenę_ do WiFi?
> Mam kartę WiFi Broadcom BRCD1016 do tych lapków. Pasuje, działa ale WiFi
> nie widzi. W komplecie jest antena w postaci drucika rozdwojonego w
> połowie i te dwa końce mają przylutowane blaszki takie. Te blaszki są do
> przykręcenia gdzieś, gdzie nie wiem. Wie ktoś?

Zazwyczaj, zaznaczam zazwyczaj w tanich lapkach siedzi w porcie miniPCIe
(dostęp po zdjęciu jednej klapki od spodu obudowy), antenka zaś jest w
ramce do wyświetlacza. Innymi słowy aby to wszystko poskładac, trzeba
rozebrac lapka (przeciągnięcie kabelków od ramki do dolnej częsci.

Jeżeli blaszki to 'takie' to raczej polecałbym kogoś kto ma w tym praktyke.

No blaszki "takie". A jak inaczej mam powiedzieć? Dać opis jak w Nad
Niemnem? Wiem że to idzie gdzieś do ramki wyświetlacza, rozebrałem ramkę ale
tam dokąd sięgają końce anteny nie ma nic do czego dałoby się to przykręcić.
Podłączone tylko do karty skutkują marnym zasięgiem, więc jednak powinny
gdzieś być przykręcone. I o to pytam.