Re: dysk twardy 2T z dług± gwarancj±

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 12:35:43 +0200

On 2012-04-18 12:30, Chris wrote:
> RadoslawF nabazgrał(a):

> To kupuj dalej w firmach krzak ... u nas w firmie 5 dzień to maxymalny
> dzień rozliczenia klienta :)

Oj tam oj tam, od razu krzak, teraz ja nie muszę pisać gdzie kupuje ;)

Co do serwisowania, WD ostatnio cos spamuje swoich partnerów dodatkowymi
gwarancjami, a to 3ci rok, a to szybka wymiana (przyznaje, ze bardzo
dokładnie nie czytałem), ale klientowi koncowemu lub nawet sklepowi moze
oplacac sie korzystanie wlasnie z uslug producenta zamiast dystrybutora
(oczywiscie jest to scisle ograniczone do producentow i grup produktow).