Re: dysk twardy 2T z dług± gwarancj±

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 12:32:08 +0200

On 2012-04-18 12:25, Piotr Rezmer wrote:

> Zwłaszcza w laptopach. Wiem, laptop nie służy do przechowywania danych,
> wszystko powinno być na serwerach, chyba jednak nikomu nie udaje się
> tego ¶ci¶le trzymać.

W domu zrozumiem, ale w firmie nie zrozumiem nierobienia backupow
/jezeli dane trzyma sie lokalnie/ i posiadania zapasowych dyskow.
Chociaz w minimalnej ilosci by sprzet przywrocic do dzialania tego
samego dnia.

Co do trzymania danych, czasami wręcz trzeba jeżeli potrzebujesz
szybkiego dostępu i potencjalnej pracy w terenie. Sieć może istotnie
zwolnić pracę.

To ze wiele osob/firm tego nie robi, to inna sprawa, ale niech maja
pretensje do siebie.

Już na marginesie, już w bardzo tanich notebookach możesz miec dwa dyski
- jeden na miniPCIe (np. SSD), drugi standardowy. Nie jest to
rozwiazanie tanie ale od biedy się da ;)