Re: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 18 Apr 2012 08:38:20 +0200

Michal Lukasik nabazgrał(a):

> No to może dysk 7200rpm?
> Plus dramatyczny wzrost temperatury. ;D
> Ja niedawno właściwie tylko po to by zbić temperaturę i trochę wydłużyć
> czas pracy na baterii w swoim A1667G zmieniłem Athlon Mobile 64 3400+ na
> MT-40 (celowałem w ML-3x, ale trafił się tani MT).

Tak z ciekawości, miałeś kiedyś lapka z Pentium M czy tylko tak pierdolisz
byle coś napisać ??

Maiłem laplka MSI z Pentium M 1.5MHz + 2GB Ramu + dysk 5400 i spkojnie
śmigało się na tym z Win 7, grało w najnowsze gierki typu CoD, MOH,
Starcraft II .. a temperatura laptopa była bardzo stabilna i niska, nis się
nie grało choć lapek chodził często 24h bo cały czas coś się na nim robiło.

Jeśli chodzi o grzanie to grzały się zwykłe Pentiumy w wersji mobilnej ale
to są zupełnie inne procesory. Tak samo jeśli chodzi o ich wydajność.
Porównywalnie pod względem wydajności Pentium M 1.5MHZ to jakieś Pentium
Mobile 2.8MHz/3.0MHz