Re: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Tue, 17 Apr 2012 16:03:29 +0200

Dnia Tue, 17 Apr 2012 15:29:12 +0200, ToMasz napisał(a):

> Ale Co Ty chcesz uzyskać? Za wolno Ci filmy liczy? Bo o ile ja się znam
> na komputerach, to większy komfort pracy z maszyną uzyskasz wkładając
> więcej pamięci ram. O ile się znam na laptopach, to czas otwierania
> strony, albo dokumentu, przyśpieszysz radykalnie montując dysk ssd...

Nie spodziewam się zbyt wiele :) ale przydało by się żeby aplikacje czy OS
szybciej startowały. RAM już jest prawie max. a SSD nieco za drogie, póki
co :) No to badam co z prockiem się da zrobić. Z doświadczeń na desktopach
pamiętam że zamiana wolnego celka na szybkiego pentium 4 dawała dramatyczne
przyspieszenie :)

--
Jacek