Re: coś małej mocy

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:40:28 +0200

W dniu 2012-04-16 14:19, Chris pisze:
> identifikator: 20040501 nabazgrał(a):

> http://www.foxconnchannel.com/ProductDetail.aspx?T=NanoPC&U=en-us0000005
>
> Może coś takiego ??

Fajne, ale brak czegoś na zewnętrzny dysk, bo usb2.0 to trochę słabo
chyba? Nettopy od Zotac (zbox) mają wyjście eSATA, i są chyba trochę
tańsze. Minusem nettopów jest ich chłodzenie - większość jednak ma
wentylatorek i chłodzenie rodem z laptopa, jest to może ciche, ale przy
pracy 24/7 może okazać się słabo żywotne...