Re: dziwny problem z modemem Aero2

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun, 15 Apr 2012 17:04:41 +0200

Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości grup
> Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
> chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
> wyczytałem, że:

http://jdtech.pl/2012/03/aero2-1000-dni-do-konca-darmowego-internetu.html

"Gwoli ścisłości oczywiście trzeba tutaj przypomnieć, że mowa tutaj o darmowym
internecie dostępnym w ramach sieci dostępowej Aero2 w technologii UMTS na
częstotliwości 900 MHz. Prędzej czy później zostanie także uruchomiona
równolegle taka sama usługa w ramach sieci LTE 2,6 GHz, w ramach której
bezpłatny internet będzie świadczony przez kolejne 3 lata od momentu, gdy zasięg
tej ciągle w zasadzie nieistniejącej sieci, obejmie 50% ludności Polski. Stać
się to musi nie później, niż do końca 2014 roku. Oznacza to, że w optymalnej
sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca
2017 roku."