Re: witam i pytam

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 15 Apr 2012 11:32:07 +0200

> Akurat TC równie dobrze może być, z tym samym wnioskiem - trzeba
> wybrać stosowna opcję kopiowania, jest pod przyciskiem "opcje" (nie
> mylić z globalnym "konfiguracja", które działa permanentnie).
> Nie to, żeby TC był niezastępowalny, bo przeszkód w użyciu innych
> narzędzi nie ma, ale "czepiaszsię".
Może się czepiam, ale TC ma wiele upierdliwości swoich i jest
komercyjny, skoro istnieją zbliżone programy darmowe, które tych
problemów nie mają... Jak właśnie istnienie wybrania opcji przed
rozpoczęciem kopiowania "co zrobić gdy...", a ja nie wiedziałem że TC
też dodali taką możliwość (kiedyś nie miał).