Re: Niezawodny dysk 2 TB SATA - WD20EARX?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 14 Apr 2012 22:22:26 +0200

On 2012-04-14 20:32, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Zależy widocznie od egzemplarza. ;-) Ja testuję od ~3 tygodni 4x2TB
> Green Seagate w 459 i jakoś nie zauważyłem jakichś negatywnych objawów.
> Choć są to dyski tymczasowe bo docelowe będą całkiem inne.

To nie temat na krótkie testy. Jak pisałem wcześniej, dyski Green mają
długie czasy obsługi błędów, co powoduje iż rejestrator w przypadku
wystąpienia błędu zawiesi się, rozwali raid etc. Z punktu widzenia
zastosowania istotniejszy jest ciągły zapis niż 100% zgodność danych
(gdy jedna klatka będzie uszkodzona nic się nie stanie). Gdy rejestrator
padnie, nic z niego.