Re: coś małej mocy

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 14 Apr 2012 15:15:21 +0200

On 2012-04-14 10:24, miab wrote:

> Serwer plików?
> To może coś z tych:
> http://www.twenga.pl/dir-Informatyka,Serwery-i-akcesoria,Serwer-plikow-NAS-69

Wiele z tego to *bardzo* wolne urządzenia bez możliwości pracy jako
typowy komputer co zaznaczył pytający

Gdy w grę wchodzą umiejętności złożenia własnego sprzętu + odrobina
czasu, to wiesz, że będziesz miał wydajny sprzęt (przynajmniej NAS) na
potrzeby SOHO. Ile wydasz, to już zależy od komponentów.