Re: Niezawodny dysk 2 TB SATA - WD20EARX?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 12 Apr 2012 19:39:37 +0200

On 2012-04-12 16:59, qwerty wrote:
> Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
> Mogłeś wcześniej powiedzieć, bo dziś zamówiłem 4 x 2 TB WD do
> rejestratora. ;)

Rejestratory to jedna skrajnosc, gdzie przynajmniej teoretycznie powinno
sie wrzucac takie dyski (serie AV), gdzie nawet przechodzi błąd zapisu.
Istota w tym by dysk nie wchodził w cykle odzyskiwania danych kosztem
ich poprawności. przy strumieniach AV ważniejsza jest ciągłość zapisu
niż pojedyncze błędy (które oczywiście można wykryć).

EARX to druga skrajność, gdzie te czasy są duże. Wszystko będzie dobrze
działać do czasu gdy któryś z dysków złapie bady, wtedy np. cały
rejestrator może się zawiesić i zapis się zatrzyma. Tyle. nic wiecej.