Re: ATI Radeon HD3650 AGP

Autor: Damian <D.kowal_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 12 Apr 2012 12:54:14 +0200

> Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
> Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
> Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony
> ATI. Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
> Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

http://support.asus.com.tw/
Wybierasz download, potem karty graficznie, chipset ati, a potem AH3650
Series , system operacyjny i VGA i wyświetli się stronka ze sterownikami.
U mnie działa tylko: ASUS VGA card display driver version 8.62 for Windows
XP(32-Bit Edition) ( ati862_winxp32.zip) i tylko jeśli instaluje same
sterowniki z katalogu Driver i najlepiej za pomocą instalacji sterowników w
menadżerze urządzeń.
Pewnie skopany jest automatycznej instalacji, który poza sterami nie wiadomo
co za wodotryski instaluje, a najnowsze sterowniki ze strony producenta nie
działają!
Aha, monitor podepnij pod białe wyjście.
Jak zadziała to daj znać, ciekawi mnie też co się stało z oryginalna płytką
ze sterami do karty i czy one tez były skopane?