Re: dziwny problem z modemem Aero2

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 21:16:11 -0700 (PDT)

On 7 Kwi, 14:41, "Grześ " <athlo..._at_WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> witam. Kupiłem niedawno modem ZTE K3565-Z żeby korzystać z sieci Aero2. Modem
> z sieci Vodafone, ale ze zdjętą blokadą. Problem jest następujący: gdy włożę
> go bezpośrednio do gniazda USB mojego stacjonarnego PC to nie może znaleźć
> sygnału Aero2, jak podłączę go poprzez dołączony przedłużacz bądź hub-usb to
> sygnał Aero2 znajduje. Przetestowałem go też w laptopie i tutaj sygnał odbiera
> bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym
> to jest spowodowane?
>
> pozdr
> Grześ

> [...]

Polecam kupić antenę 11dbi, kosztuje z wysyłką ok. 35 PLN. Jak już Pan
ją będzie miał niech pan włączy diagnostykę/siłę sygnału i porusza nią
a wtedy siła sygnału będzie się wachać, coś podobnego jak antena
pokojowa i telewizor - trzeba "złapać" dobrą pozycję.
Ile czasu Pan czekał na kartę SIM z Aero, ja kiedyś czytałem ich
regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....
Pozdrawiam.