Re: [OT]Re: Jaka stacja dokujÄ…ca do laptopa

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 10 Apr 2012 18:44:45 +0200

Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup

>Jeżeli *po* starcie systemu, to pewnie to jest po prostu karta graficzna na
>USB - niezupełnie o coś takiego mi chodziło

Raczej nie jest to karta graficzna na USB (a przynajmniej nie melduje siÄ™
tak w systemie).
W jakiś sposób (software'owy) przechwytuje toto obraz z karty graficznej
laptopa, kompresuje i wysyła po USB.

W pewnym stopniu (ale nie aż takim, jak możnaby tego oczekiwać) angażuje
przy tym procesor.

> (i niezupełnie jest to to o czym rozmawiamy), choćby z tego względu, że
> nie używam windowsa a pewnie ma sterowniki wyłącznie pod windows.

Niemal na pewno nie będzie działało pod Linuksami.

--
Yakhub