Re: ATI Radeon HD3650 AGP

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 10 Apr 2012 16:11:09 +0200

Użytkownik "zły" <nagalaski_at_hotfile.com> napisał w wiadomości
> Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
> Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
> Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony
> ATI.
> Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
> Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?
mam to samo z HD4650 AGP od Gigabyte. System działa dopóki nie zainstaluję
sterowników. W praktyce nie znalazłem rozwiązania, kartę mam w spadku po
pewnym gościu który zrezygnował po walkach i mi ją po prostu zostawił. Mimo
iż wysyłał ją na gwarę to wracała z adnotacją, że sprawna. Ja w 3 różnych
płytach (chipsety Via i Nvidia) próbowałem i efekty mniej więcej podobne,
najczęściej zwisy systemu+artefakty po kilku minutach od odpalenia lub brak
możliwości wgrania sterów. Sterowniki zarówno oryginalne z karty jak i
ściągane ze stron AMD i Gigabyte. Na oryginalnych ale bardzo przestarzałych
chodzi dłużej a na ściągniętych nie działa wcale. Czyszczenie systemu Driver
Cleanerem nic nie daje. Nie próbowałem jedynie instalować karty na świeżym
systemie.