Re: Otwierany HDD

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri, 06 Apr 2012 21:00:36 +0200

W dniu 2012-04-05 21:21, z pisze:

> Dzięki :-) W końcu będę miał czym ostrzyć...
Mam nadziejÄ™ ĹĽe ĹĽartujesz, bo do ostrzenia czegokolwiek sensownego taki
dysk się nie nadaje. Tak samo jak 90% szlifierek i innych narzędzi
kręcąco-trących, bo mają zbyt wysokie obroty i nie ma kontroli nad
miejscowymi przegrzaniami i przehartowaniami ostrzonego materiału. Takie
naostrzone coś po prostu tępi się po jednym użyciu. Do sensownego
ostrzenia są szlifierki z przekładnią i kamieniem niskoobrotowym...