Re: [OT]Re: Jaka stacja dokujÄ…ca do laptopa

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 5 Apr 2012 16:16:28 +0200

Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
> Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.
>
> Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale pewnie
> jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o przykład
> takiego urzÄ…dzenia.

Istnieje:
http://www.kensington.com/kensington/us/us/p/1421/K33926US/universal-docking-station-with-video-and-ethernet-sd400v.aspx

Jak to działa - nie mam pojęcia, bo według wszelkich prawideł i zdrowego
rozsądku, po prostu nie powinno działać.

Ale działa - w tym momencie pracuję właśnie na takiej stacji (stacja
podłączona po USB, do stacji podłączony monitor, audio, klawiatura, mysz).

W normalnej pracy "biurowej" wszystko zachowuje się zupełnie normalnie.
Zastrzeżenia:
- stację trzeba podłączać już PO załadowaniu się systemu - w przeciwnym
razie komputer siÄ™ zawiesza
- próba uruchomienia gry powoduje blue screen i restart komputera (Win7)

Stacja ma wyjście DVI, dołączone są przejściówki na D-SUB i HDMI.

--
Yakhub