Re: obsługa procesora a znaczek N/A

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Wed, 4 Apr 2012 23:19:19 +0200

Użytkownik "kamil" napisał:

> Wpadles na to, ze szablon jest taki sam dla kazdego produktu i wyswietla
> tylko to, co jest w bazie danych?

A ja myślałem, że pracownik opracowujący te listy ma płacone od wiersza.
Czytałem kiedyś anegdotę. Autorowi powieści w odcinkach płacono od wiersza.
Stosował więc liczne krótkie dialogi:

Co?
Tak?
Może?
Nie.

Redakcja się wkurzyła i postanowiła płacić od ilości liter. Autor na to do
akcji wprowadził jąkałę. Na wszystko można znaleźć sposób i wytłumaczenie.

Remek