[OT]Re: Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Wed, 04 Apr 2012 01:14:38 +0200

W dniu 03.04.2012 21:29, Piotr Rezmer pisze:
> . Jednym ruchem mam wszystko podłączone czyli:
>
> -zasilanie
> -monitor
> -ethernet
> -mysz
> -klawiatura
> -hub USB w monitorze.
> -audio
>
> Pewnie, da się żyć bez stacji dokującej, ale jestem gotów zapłacić za to
> by nie bawić się w kabelkologię.

Skoro jesteśmy przy temacie - toshiba wymyśliła sobie dynadock, stację
dokującą podłączaną przez usb3.

Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie? Wyczytałem, że nie ma możliwości
podłączenia 2 monitorów - prawda to czy fałsz? Jeżeli prawda - to
znaczyłoby że stacja dokująca ma mniejsze możliwości niż laptop we
własnej osobie (Toshiba Portege z830-10h).

p. m.