Re: Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 3 Apr 2012 21:16:46 +0200

Użytkownik "K" <a_at_b.c> napisał w wiadomości
> Slyszalem ze na mazowszu wiejskie chlopy tak robiom i jest git ale u nas
> na zachodzie uzywa sie od wielu lat myszek i klawiatur bezprzewodowych tak
> wiec nie trzeba ani kabli ani stacji przyglupujacych dla poldebili z TVNu.

Czy ty jesteś naprawdę takim debilem i nie rozumiesz, że ktoś może używać
laptopa do czegoś innego niż pierdolenia farmazonów na forach?
Nie rozumiesz, że są miejsca gdzie nie może być otwarta sieć i musisz wpiąć
ten pieprzony wtyk ethernetowy, wtyk zasilający, DVI i cała reszta peryferii
a ewentualnie można użyć sieci ale tylko 5GHz? Znajdż mi osprzęt proszę do
tego. Już nie piszę o specjalistycznym osprzęcie przemysłowym bo nie dociera
widzę, że laptopa można użyć poza domem i ogródkiem. Nie chce mi się
wszystkiego co chwilę rozłączać i podłączać. Już 2 laptopy poszły na
przemiał bo gniazdka im nie wytrzymały tylu razy dziennie rozpinania. Ba...
jeden już ma dość odkładania na stację ale ten przeżył dwa bez stacji. Mam
sprzęt mobilny, w biurze kładę na deskę i wciskając jeden guzik mam wszystko
dostępne. W ułamek sekundy to rozłączam i idę w teren. Tak, czas jest dla
mnie ważny. Ten sprzęt zarabia na siebie i stacja dokująca tylko
udoskonaliła mi miejsce pracy. Jakby mi przeszkadzała to bym ją wyj..
odstawił.

--
Irokez