Re: Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 03 Apr 2012 15:19:43 +0200

On 2012-04-02 22:35, K wrote:

> I na chuj ci ta stacja ?

Takie pytania może zadać tylko osoba, która nie używała notebooka jako
notebooka, czyli komputer przenośny.

Jeden z typowych scenariuszy - komputer w pracy, komputer w domu. dwie
stacje, z podpiętymi myszkami ew. tu lub tam monitor, transportujemy
tylko notebook, wszelkie dodatki zostają. Ktoś kto przynajmniej raz
zapomniał zasilacza, a to się musi zdarzyć na kilkaset odłączeń i
podłączeń, to wie o czym pisze.