Re: witam i pytam

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Sat, 31 Mar 2012 21:27:24 -0700 (PDT)

On 19 Mar, 12:45, BartekK <s..._at_drut.org> wrote:

> Nie ma co oceniać, sprawa jest znana.
> Złącze na płycie wygląda tak:http://www.hardwaresecrets.com/imageview.php?image=219- to są po prostu
> 2szt usb w jednym złączu. Obok siebie. Ty masz wtyczkę pojedyńczą, więc
> wkładasz w górną lub dolną połowę złącza, pilnując tylko tego końca,
> gdzie nie ma jednego pinu - by z tamtej strony trafiły czarne kabelki
> (lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe.
> Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.
>
> --

Dziękuję Panie Bartku.
Bałem się, ale odważyłem się i podłączyłem. Płyta główna wykryła
czytnik oraz windows XP także (4 czytniki się pojawiły - tyle co mój
czytnik obsługuje standardów), jednak gdy włożyłem kartę pamięci z
aparatu foto, komp jej nie zobaczył. A włożyłem dobrze na 100 %, dalej
się karty nie wciśnie, odwrotnie też się włożyć nie da. Pewnie nic się
z tym zrobić nie da. Innej karty pamięci nie mam niestety.
Pozdrawiam.