Re: zani¿ony download neostrada

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon, 02 Apr 2012 20:59:50 +0200

On 2012-04-02 17:54, kowtow wrote:
> Uprzedaj±c odpowiedzi ¿e to nie ta grupa informujê ¿e na alt.pl.neostrada
> nie otrzyma³em ¿adnej informacji dlatego osmieli³em zapytaæ sie tutaj i
> proszê o wyrozumia³o¶æ i tylko merytoryczne odpowiedzi
>
> Jak siê dobraæ do TP SA w sprawie pogorszenia Downloadu mam neostrade 20Mb a

Gdy się dobrze przyjrzysz umowie, to zapewne będzie tam prędkość do
20Mbit/s i jak ktoś słusznie napisał jest to prędkość pomiędzy modemami,
nie ma żadnej możliwości zagwarantowania prędkości ściągania z serwera x
czy y, bo nie wiesz jakie urządzenia są po drodze i jak obciążony jest
serwer.

Powyższe wcale nie znaczy, że TP nie obcieła czegoś na routerze
brzegowym, czy wręcz nie pogorszyła parametrów linii miedzianej. Jako że
się nie znam, do analizy przepływu informacji na miedzi trzebaby
specjalistycznego sprzętu + oprogramowania by wysnuć jakieś miarodajne
wnioski.

Trudna sprawa i to na pewno nie pecet, tutaj dzieci neostrady mają złą
opinie ;)