Re: Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon, 2 Apr 2012 12:06:45 +0100

Dnia 2.4.2012, Mick napisał(a):

> Chciałbym kupić laptopa wraz ze stacją dokującą (do której podłączone byłyby
> na stałe monitor, mysz i klawiatura). Szukałem stacji dokujących i są tylko
> HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie pasować do stacji
> dokującej HP?

Nie. I nie każdy laptop da się "zadokować".
Laptop musi posiadać stosowne złącze i z reguły ma dedykowaną stację
dokującą (ewentualnie jakaś stacja jest przeznaczona dla kilku
specyficznych modeli laptopa).

BTW. Samsung też robi stacje dokujące - AFAIR pod nazwą P-Dock.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/