Re: Telewizor HD jako monitor

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 30 Mar 2012 19:05:01 +0200

W dniu 2012-03-30 15:55, K pisze:

> Powiem tak dzisiaj za 50-60zl kupisz karte o wiekszych mozliwosciach i
> mniejszych wymiarach niz ten zabytek .

        A jakieś konkrety? Link do sklepu czy tylko tak sobie rzuciłeś? Serio
pytam, bo jak potwierdzisz to ofertą sprzedaży sklepu internetowego to
sam z chęcią podmienię dwa R4850 na dwa takie "cuda" o wydajności co
najmniej GF8800GT (G92-150), najlepiej od konkurencji czyli ATI/AMD w
średniej cenie o jakiej pisałeś.
Wątkotwórca pisał nie tylko o internecie i filmach, ale i grach, czyli
nie wchodzą w rachubę różne GT210 z ich wydajnością i szyną pamięci,
DSUB na kawałku kabla itp.

Przypomnę o czym mówimy:
Wydajność co najmniej GF8800GT (600/1500 MHz *112 shaderów).
Szyna 256bit DDR3 lub 128bit DDR5
Dwa DVI + dodatkowe wyjście (svideo=pająk component lub HDMI)

Zaciekawiłeś mnie więc czekam na link. Od jakegoś czasu przymierzam się
do przesiadki z R4850 ale obecnie nie ma na rynku nic w sensownej cenie
i wydajności co mogłoby go zastąpić i było warte "rewolucji w
bebechach". R7770 na którego się nastawiałem rozczarowuje stosunkiem
wydajność/cena (to tylko 640 SPu i 128bit szyna), a R7850 jest po prostu
za drogi by warto było się przesiadać z 2x R4850 TOP w CrossFire - taka
konfiguracja do tej pory, po 3,5 roku od kupna nadal oferuje wydajność
pozwalającą na spokojną grę w 1680x1050 oraz większość tytułów 1920x1080.

Może być nawet aukcja z "kup teraz" ale 100% sprawna, a nie "nie wiem
czy działa, nie mam jak sprawdzić", "sprawna ale może uszkodzona bo się
nie znam" itp. PL allegrowe ściemy na sprzedanie zepsutych śmieci
zamiast oddania ich do utylizacji jak robi się w normalnych krajach bez
naszego "cwaniactwa".

--
/MB