Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 27 Mar 2012 16:02:32 +0200

Dnia 2012-03-27, o godz. 15:55:07
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> U nas podobnie :) zbiera dane z całego świata, ściąga zdjęcia i też
> scaluje, grabuje strony do screena, na części fotek dodaje watermarka
> (tego na szczęście jest mało)

A tu obróbka plus watermark to będzie główna robota na początek. jak
już się zrobi to potem będzie zdecydowanie mniej. Tylko ludki będą się
krzywić bo otagować będą musieli kilkadziesiąt tysięcy fotek ;-)

> hehe pewnie będzie drożej a ten i tak działa :) jakoś trzeba się
> pocieszczać zwłaszcza jaki kupiło się tamtego miesiąc temu :)

Ja myślę że raczej mogą zmienić procesor bo Atom chyba tańszy od
Marvell-a. Pewnei będzie dodany z jeden USB 3.0 i pewnie szybsze
interfejsy SATA.

Zdrówko