Re: Jaki laptop według specyfikacji

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Tue, 27 Mar 2012 13:48:24 +0200

Dnia 2012-03-26 09:55, *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

> Cena - raczej do 3000 ale w razie czego moze byc wiecej
> Wielkośc - 90% bedzie uzywany w domu, wiec monitor jak najwiekszy, minimum
> 15, super byłaby klawiatura z częscią numeryczną.
> Dysk - min 500GB
> Dysk SSD na system - byłby dużym plusem
> procek - jak najlepszy, minimum i5 (cos z AMD? - zupełnie wypadłem z
> ruletki procesorowej)
> Pamięc - najlepiej 8GB
> Wyjscie HDMI (to pewnie standard)
> USB - czy jest szansa na laptopa z wieksza liczba wyjsc USB 3.0 niz jedno?
> Karta graficzna - nie gram, wiec nie ma dla mnie wiekszego znaczenia
> [...]

Mam (choć inną specyfikację lekko) i polecam Vostro 3750:
http://www.x-kom.pl/p/77033-notebook-laptop-17,3-dell-vostro-3750-i5-2450m-8gb-500-srebrny.html
Dodatkowa inwestycja to system.
Nie wierz tylko z bajki o odpornej na zalanie klawiaturze - nie jest
odporna i na dodatek Dell nie bierze odpowiedzialności za reklamę.

jeśli nie przeszkadza Ci błyszczący ekran (w czasie korzystania z TV nie
problem) to też obleci:
http://www.x-kom.pl/p/75147-notebook-laptop-17,3-dell-inspiron-q17r-i5-2450m-4gb-500-7hp64-gt525m.html
Pamięć tanio i łatwo rozbudujesz.

Oba mają po dwa USB 3.0, a Vostro dodatkowo gniazdo Express card.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l