Re: Wysyłanie i odbiór faksów przez faksmodem

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat, 24 Mar 2012 11:34:05 +0000

Dnia 20.3.2012, Robert napisał(a):

> Czy do obsługi faksów wymagany jest inny sterownik?

Nie.
Wymagane jest dodatkowe oprogramowanie, które to wyświetli, zedytuje,
wyśle.

> Nie działa też windowsowa konsola faksów, ponieważ nie wiem w jaki sposób
> zainstalować/powiązać "faks-drukarkę" z moim faksmodemem na PCI.
> W jaki sposób mogę odbierać/wysyłać faksy przez ten faksmodem?

Tu już musisz powalczyć z Twoim OSem.

Trochę z innej beczki. Jeśli spodziewasz się otrzymywać faxy dość często,
to zrezygnuj z wewnętrznego fax-modemu (komputer musi być włączony) na
rzecz zewnętrznego. To IMO dużo wygodniejsze rozwiązanie.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/