Re: thudnerbird - problem z kodowaniem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 23 Mar 2012 22:53:14 +0100

"solvent" napisał:

> Nie tylko grupy dyskusyjne, ale też zwykła poczta (mam 4 konta
> skonfigurowane pod TB). A dlaczego wyłączasz TB z grupy "normalnych
> czytników"? W stopce widzę, że używasz Outlook'a

Widzę, że "aluzju nie poniał", zatem kawę na ławę: po włączeniu opisów grup
dyskusyjnych, niezależnie od czytnika ujrzysz opis: "Pecety, czyli *sprzęt*
komputerowy klasy PC". Jeśli to ci nie rozjaśni sytuacji, to zajrzyj na
http://pecetfaq.republika.pl/index2.htm punkt 1.1.2. Jeśli i to nie
wystarczy, pozostaje tylko http://pecetfaq.republika.pl/ntg.htm

JoteR