thudnerbird - problem z kodowaniem

Autor: solvent <solventt_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 23 Mar 2012 16:45:29 +0100

Witam. Jak ustawić, żeby TB automatycznie czytał z nagłówka jakie
kodowanie ma wiadomość i się dostosowywał i wyświetlał poprawnie?
Mam w inbox mieszankę maili od ludzi z UTF-8, ISO-8859-1 oraz -2.

W Tools - Options - Display - Advanced - Fonts & Encodings mam UTF-8 dla
default for sending and receiving emails.

Jest jeszcze jakieś tajemnicze miejsce w konfiguracji, o którym nie wiem?

Pozdrawiam