Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Thu, 22 Mar 2012 18:23:53 +0100

Dnia Thu, 22 Mar 2012 16:51:51 +0100, Antoni napisał(a):

> Według podanej przeze mnie strony każde dodanie napędu
> HDD lub DVD zwiększa zapotrzebowanie o 25 W,
W necie możesz spotkać każdą głupotę. Chcesz coś wiedzieć to czytaj
datasheety sprzętu a choćby naklejki na dyskach, podają prąd i napięcie,
przemnożyć umiesz, nie?

> dodatkowe 2 moduły pamięci to 26 W. Karta TV to 7 W
LOL, 13W na listewkę pamięci puściło by ją z dymem :)

> Ponadto chciałbym jeszcze wrócić do rozważań na stronie
> podanej przez Asada10. Część dyskutujących przedstawiła
> tam tezę, że moc zasilacza z biegiem czasu się zmniejsza
> i może zmaleć nawet o połowę.
Skąd ty wytrzasnąłeś takie zdumiewające informacje?? Ktoś miał fantazję...
Jeśli ktoś tak twierdzi niech zaproponuje fizyczny mechanizm spadku
dysponowanej mocy o połowę :)

--
Jacek