Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed, 21 Mar 2012 17:21:14 +0100

On 2012-03-21 16:45, Antoni wrote:

> Moje pytanie jest następujące: jakie mogą być skutki
> używania komputera ze zbyt słabym zasilaczem?
> Chodzi mi tu o objawy podczas działania, na które
> być może nie zwróciłem uwagi, a także o ewentualne
> skutki w postaci uszkodzenia używanego sprzętu.

Uszkodzenie sprzetu to raczej malo prawdopodobne (chyba ze zasilacz
jest kiepski i bez zabezpieczen i w koncu padnie tak, ze przepusci
na wyjscia za duzo), ale dobrze wziac pod uwage ze conajmniej na kilka
sposobow ryzykujesz logicznym uszkodzeniem albo utrata danych na dysku
co bywa bardziej kosztowne lub bolesne niz awaria sprzetu.

--
memento lorem ipsum