Re: witam i pytam

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon, 19 Mar 2012 11:45:36 +0100

W dniu 2012-03-19 10:34, Jan pisze:

> Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
> jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
> ocenicie Panowie.
Nie ma co oceniać, sprawa jest znana.
Złącze na płycie wygląda tak:
http://www.hardwaresecrets.com/imageview.php?image=219 - to sÄ… po prostu
2szt usb w jednym złączu. Obok siebie. Ty masz wtyczkę pojedyńczą, więc
wkładasz w górną lub dolną połowę złącza, pilnując tylko tego końca,
gdzie nie ma jednego pinu - by z tamtej strony trafiły czarne kabelki
(lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe.
Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.