Re: Jaka nagrywarka z czarnym frontem?

Autor: Jacek S. <orm_at_nospam.cy>
Data: Thu, 15 Mar 2012 00:08:12 +0100

W dniu 2012-03-14 23:08, BETON pisze:

> bzdury-
> Czemu nie produkują muyzki czy filmów na SD lub HDD ?

E tam bzdury... Kwestia czasu.
A czemu nie produkują muzyki na winylach ( chyba że jakieś wersje dla
koneserów, tudzież DJ'ów - ale to już nie to...)? Albo bajek dla dzieci
na kliszach do rzutników "Ania" czy "Jacek"? Czemu nie kupujesz klisz do
aparatu fotograficznego, czemu Kodak padł? Postęp, Panie, postęp... A
muza i filmy jak na razie "idą" na CD/DVD, bo tyle
odtwarzaczy/nagrywarek w czasie, kiedy też były nowościami wtłoczono w
rynek, że nadal to się opłaca. Ale tak jak pisałem, to kwestia czasu...
Przecież już masz w każdym domu jakiś odtwarzacz MP3, MP4, czy iPoda,
lub telefon z możliwością słuchania muzy bezpośrednio z karty pamięci...
Pomalutku te płyty odchodzą w cień... Tak myślę - może się mylę... Wszak
kilka wynalazków, jak taczka, czy drabina istnieją steki lat, i jeszcze
długo będą spełniać swoją rolę... Ale czy płyty CD/DVD? No nie wiem...
Kiedy ostatnio używałeś nagrywarki/"odtwarzarki" CD/DVD w komputerze?
Zamiast jakiegoś pendrivie USB? Ja dawno...

--
Jacek S.