Re: szybka diagnostyka?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 14 Mar 2012 13:40:14 +0100

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Ależ oczywiście. Ale poczeka jak się powie. To też ludzie.

w 99% ale trafi się czasami jakiś baran, mamy takiego jednego ale on tylko
odbiera znnego działu .... jak były mrozy po -30 o mało nie dostał wpierdolu
bo sobie otwiera drzwi na zewnątrz i blokuje jakimś kartonikiem a w tym
czasie ładuje paczki z wózka a drzwi otwarte i piździ jak w kieleckim w
środku firmy ale jemu nie chce się zadzwonić domofonem a na próbę rozmowy
żeby zamykał bo i tak mu się otworzy odpowiedz "to sobie załóżcie kurtki"
jebany cfel .. :)

> U mnie przy paru tygodniowo też nie ma z tym problemu. jak pisałem -
> problem jest z małymi nieznanymi firmami zatrudniającymi młodych
> gniewnych.

Poczekają bo dostają kasę za DORĘCZENIE a nie dowiezienie :)

> Ja wolę przy swojej skali od ręki bez kolejnych telefonów.

U nas Ci sami są codziennie więc nie ma z tym problemu

> Raczej nie - nie zajmuję się sprzedażą sprzętu desktopowego. A serwis
> Asusa jest po prostu znany ze swoich przekrętów. ;-)

A czy ja mówię że tylko deskotopy sprzedajemy :)